miercuri, 20 februarie 2013

Ce ne facem cadou de 8 martie: Portret de femeie

Intre atatea gradinite, scutece si produse bio parca as merita si eu un cadou de inceput de primavara. Pe care mi-l vor face cei de la Foto Union, cu a lor deja traditionala sesiune de fotografie Portret de femeie. Fotografiile sunt gratuite si sunt minunate, eu am fost si cu Matei la sesiunea din vara Portret de copil. Asa ca, daca vreti sa va faceti un cadou, sunati pentru o programare, eu mi-am facut deja pentru luni.
Mai jos am trecut anuntul lor oficial. O sa revin cu rezultatul :)

Foto Union și Feminella vă invită la tradiționala sesiune publică de fotografie Portret de Femeie. Între 1 și 8 martie 2013, zilnic între orele 17.00 și 22.00 vă așteptăm la Grand Hotel Continental (Calea Victoriei 56, București), după o programare prealabilă la telefon 0733.243.784.

“Portret de Femeie” este o campanie de fotografie destinată exclusiv femeilor care doresc să primească cadou un portret marca Foto Union.

Campania foto de anul acesta este posibilă cu sprijinul minunaților oameni de la Feminella, Grand Hotel Continental şi Nikon. Fotografiile vor fi realizate cu vîrful de gamă de la Nikon – D4 – și editate minuțios, astfel încît ele să poate fi folosite de dvs atît pentru a fi printate în formate mari, cît și pentru conturile voastre online de socializare.

Ideea unei campanii de fotografie pentru femei s-a născut în anul 2011, atunci când Cristian Şuţu şi Radu Bădoiu au creat Foto Union. Pentru ediția de anul acesta, Foto Union pregăteşte şi o expoziţie cu cele mai frumoase portrete realizate anul trecut. Vernisajul expoziției va avea loc pe 26 februarie 2013, la Grand Hotel Continental,  în foaierul de la etajul 4, începînd cu ora 18.00. Tot în seara aceea vom realiza o sesiune specială de fotografie destinată bloggerițelor.

Anuntul integral este pe site-ul lor aici.

Un comentariu:

  1. Poate ma duc si eu, desi urasc cum ies in poze daca n-are cine sa ma dea cu chestii fancy pe fata si sa-mi faca parul :-)

    RăspundețiȘtergere